Tuesday, December 1, 2020

कविता

टुक्राटुक्री

कल्पना-सिर्जना जस्तै शास्त्रले पारिने थला।

बैंसालु कविता हुन्छिन् बेलाबेला रजस्वला।।

-------------------------------------------

समाधान कहाँ हो म?समस्यामय कष्ट हुँ।

भेषले पाण्डुकै पुत्र मनले धृतराष्ट्र हुँ

----------------------------

बनूँ म आकर्षक रङ्गबाट

कि चित्तहारी म सुगन्धबाट

पराग-सम्प्रेषणका निमित्त

जिऊँ म मीठो रसबन्धबाट।

------------------------

लिन्छन् वन-पुष्प रङ्ग तिनका उड्छन् र झर्छन् तर।

वैलिन्नन् मन-पुष्पतुल्य कविता लेखेँ-दिएँ आखिर।।

हेरिन् पारख-भावले र रसको आस्वाद वा लाजले।
आधा चन्द्र बनी झुकाउन पुगिन् आँखा दुवै गाजले।।
-----------------------------------------

फूलका रस छन् व्यर्थ चुस्तैनन् जब माहुरी।

विनापाठकका मानौं कविता-काव्य-माधुरी।।

‍‍‍‍‍-----

आफ्नो चिन्तनधाराको सफा गर्न मुहानमा।

उल्टोबाट पसेकोछु तिम्रा ज्ञानपुराणमा।।

----

आफ्नै हिर्दयमा पाएँ मैले उत्तर प्रश्नको।

मृत्तिकामै हुनेरैछ विराट् दर्शन कृष्णको।।

माटो हो पृथिवी सिङ्गै अनेकौं उपयोगिता।

यसैमाथि चलेकाछन् मान्छेलका प्रतियोगिता।।

---

शरणागतको पीडा हर्छन् सन्त प्रयासले।

मेट्छ बेसारको दाग घाम आफ्नो प्रकाशले।।

---

दुष्टले जो कसैलाई बिगार्ने सूत्र लाउँछ।

तुलसीमठमा कुत्ता सधैँ मूत्र बगाउँछ।।

----

सुन्तला गुलियो हुन्छ, महङ्गो छ बजारमा।

निचोर्छन् तैपनि मान्छे कागती नै अचारमा।।

---

नेताको प्रभु-इच्छाले हुन्छ वर्धन-मर्दन।

हेर्दा अर्जुनको बाण कृष्णको हो सुदर्शन।।

-----

थाले आपसमा जुध्न क्रान्तिका लबटाहरू।

चर्किएपछि हाँडीका बजेझैं खबटाहरू।।

----

भरियो खेतसन्सार धान काट्ने किसानले।

आकाश ढाकिएजस्तै गौंथलीको बथानले।।

------------

जस्तोसुकै अवस्थामा गरें मैले भलाइ नै

बदलामा गरे नित्य बलात्कार मलाई नै।।




No comments:

Post a Comment

Please leave your Comments here...▼